Somerniemen musiikkiteatteri uudisti sivunsa
Somerniemen musiikkiteatteri sai vuodeksi 2015 uudet kotisivut. Somerolainen nouseva nuori yritys Jehu Marketing toteutti sivuston tiiviissä aikataulussa. Yrityksen toimitusjohtaja Timo Luukkola ymmärtää verkkonäkyvyyden ajantasaisuuden merkityksen ja toivoo Somerniemen musiikkiteatterin olevan esimerkkinä muille viihdealan toimijoille.
– Lähes jokainen etsii tänä päivänä tietoa verkosta. Ei väliä oliko kyseessä suuryritys tai paikallinen teatteri, asiakaspalveluun tässä formaatissa on tärkeää – ellei välttämätöntä – panostaa.
Somerniemen musiikkiteatteri toimii sivujen lisäksi aktiivisesti Facebookissa ja Instagramissa. Myös lipunmyynti on toiminut verkossa muutaman vuoden.
– Kun lipunmyynti ja tiedotus tapahtuu entistä enemmän verkosta, on tärkeää pitää huolta myös yleisilmeestä ja sisällöstä, Luukkola toteaa.